tjena idag var jag och viktor ute å tukkkkkta puder me skotrana :)

hej,idag var vi ute och körde lite skoter.
de hade kommit 3til5 deci snö under natten så man kan som säga att de  var ganska mke puder!!
här är lite bilder så ni kan ju se själva!!här ser ni att de har kommit lite :)  och de snöar än:D
vi gick in till viktor i typ 15min och när vi kom ut så var skotrana vita :)här är jag ute och tukkkkkktar puder!!!!
även än till bild när jag är utr i pudret :Dviktor tuktar 440in..:D
tukkkkkt
kvällen slutade med en trasig variator rem....men som tur var så hade jag en äxtra:)
en till bild på remen där man ser att den höll på att gå av på 4 ställen...
viktor var ju tvungen att göra nå när de var 100m kvar till min dör på huset....  han körde alltså fast så en bil komme och drog upp han....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0